Invitasjon til Nordisk mesterskap

Vedlagt følger invitasjon til Nordisk Mesterskap Løshund 2026.

Nordisk Mesterskap avholdes 12. og 13.09.2026.

Det er kun områdeklubbene som kan nominere deltakere til mesterskapet.

Det vil være NEKF som tar ut hunder til mesterskapet og uttaket skjer etter gjeldende uttaksregler for Nordisk Mesterskap.

https://elghundforbundet.no/wp-content/uploads/2025/07/2025-Uttaksregler-Nordisk-Mesterskap.pdf

Klubbene bes om å meddele invitasjonen blant sine medlemmer og sende inn kandidater til deltakelse innen 12.06.2026 

Foreslåtte kandidater angis med:

  • Registreringsnummer.
  • Hundens navn.
  • Eiers navn, epostadresse og telefonnummer.

 


 

Invitasjon til Nordisk MesterskapLøshund 2026

 

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler.